Cześć. Mam na imię Monika, w momencie tworzenia tej strony mam 31 lat. Jestem mamą dwójki dzieci a zawodowo trenerem personalnym i właścicielem siłowni Athletic GYM & Fitness w Sanoku. Od Marca 2019 roku czyli od początku pandemii prowadzę kobiety online – treningowo i dietetycznie. Ustalam plany treningowe dla kobiet w ciąży i pomagam wracać do formy po porodzie. Ale nie tylko.

Skorzystaj z 10% zniżki na zakupy na www.bodypak.pl

W czym się specjalizuję?

  • trening siłowy przede wszystkim
  • idąc za hierarchią moich ulubionych specjalności dalej mamy trener Crossfit lvl2 – kocham ten sport
  • jestem też trenerem przygotowania motorycznego
  • posiadam licencjat ze Zdrowia Publicznego, gdzie bardzo dużą uwagę poświęcaliśmy dietetyce i zdrowemu stylowi życia, więc mogę określić się też jako doradca żywieniowy
  • i w końcu najważniejsze: jestem certyfikowanym trenerem kobiet w ciąży i po porodzie (Prenatal and Postpartum Coach)
  • pomagam kobietom aktywnie przeżyć ciążę

Staram się być wsparciem nie tylko jako trener ale też jako kobieta, która wie jak trudne czasem potrafią być dolegliwości ciążowe, nie tylko te fizyczne.
Współpracuję z kobietami, które mają za sobą poród naturalny lub CC.

SKORO JESTEŚ NA MOJEJ STRONIE, TO ZNACZY, ŻE SZUKASZ POMOCY W UŁOŻENIU PLANU TRENINGOWEGO:

PRAWDOPODOBNIE JESTEŚ MAMĄ LUB W CIĄŻY. ŚWIETNIE TRAFIŁAŚ! TO WSZYSTKO MOŻESZ ZNALEŹĆ TUTAJ.

Jeśli chciałabyś ze mną porozmawiać o swoich potrzebach oraz oczekiwaniach co do planu treningowego proszę wyślij do mnie wiadomość na FB <3

Zapraszam Cię również do zamkniętej grupy Better Body wellness club na Facebook’u stworzonej tylko dla kobiet gdzie wrzucam filmiki z ćwiczeniami, przepisy diety Keto, wskazówki treningowe i dietetyczne oraz informacje jak czuć się lepiej na co dzień oraz mieć więcej energii.

Uzyskaj dostęp do moich jadłospisów Keto i LowCarb zostawiając swój email

Kiedy zostajesz mamą wszystko się zmienia… i tak na prawdę nic się nie zmienia. Nadal jesteś tą samą osobą. Nadal lubisz robić te same rzeczy. Nadal to Ty i Twoje samopoczucie powinno być dla Ciebie najważniejsze, bo jeśli Ty nie jesteś w formie, to Twoje dziecko też nie jest. Tak to działa. Dlatego zadbaj o swoje samopoczucie mimo tego, że teraz cały Twój świat skupia się na tej małej istocie.

Moje własne doświadczenie pokazało mi, że nawet z dwójką małych dzieci nadal mogę znaleźć czas dla siebie. Wypracowałam system, który się sprawdza. Uwierz mi, że nawet 20 minut dziennie jakiejkolwiek aktywności fizycznej sprawia, że czujesz się lepiej i powoli zaczynasz wracać do dawnej siebie. Tak wiem, to trudne bo jesteś niewyspana i często nie masz czasu wypić nawet kawy. Ale to jest tylko 20 minut dziennie i z czasem wypracujesz nawyk nie tylko u siebie ale też u swoich domowników, że „sorry, ale teraz jest moje 20 minut. Zaraz wracam”. Naprawdę da się. I wcale nie musisz tego robić kiedy Twoje dziecko śpi. Wręcz przeciwnie – zostaw malucha z tatą i po prostu zajmij się sobą przez ta chwile w ciągu dnia. Wszyscy będziecie zadowoleni.

Jeśli Twoje dziecko jest starsze angażuj je w Twoje treningi. To dla takiego malucha super zabawa a dla Ciebie możliwość pokazania mu jak wygląda aktywność fizyczna. Ja tak robie. Może moje dziecko nie jest zainteresowane sztangą i hantlami ale za to nauczył się po prostu być ze mną kiedy ćwiczę.

 (sprawdź jak sobie z tym radzę na moim profilu insta: @bbody.challenge lub wpisz po prostu Monika Gaworecka).

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.