Kiedy zostajesz mamą wszystko się zmienia… i tak na prawdę nic się nie zmienia. Nadal jesteś tą samą osobą. Nadal lubisz robić te same rzeczy. Nadal to Ty i Twoje samopoczucie powinno być dla Ciebie najważniejsze, bo uwierz mi: jeśli Ty nie jesteś w formie, to Twoje dziecko też nie jest. Tak to działa. Dlatego zadbaj o siebie mimo tego, że teraz cały Twój świat skupia się na tej małej istocie.

Moje własne doświadczenie pokazało mi, że nawet z dwójką małych dzieci nadal mogę znaleźć czas dla siebie. Wypracowałam system, który się sprawdza. Uwierz mi, że nawet 20 minut dziennie jakiejkolwiek aktywności fizycznej sprawia, że czujesz się lepiej i powoli zaczynasz wracać do dawnej siebie. Tak wiem, to trudne bo jesteś niewyspana i często nie masz czasu wypić nawet kawy. Ale to jest tylko 20 minut dziennie i z czasem wypracujesz nawyk nie tylko u siebie ale też u swoich domowników, że „sorry, ale teraz jest moje 20 minut. Zaraz wracam”. Naprawdę da się. I wcale nie musisz tego robić kiedy Twoje dziecko śpi. Wręcz przeciwnie – zostaw malucha z tatą i po prostu zajmij się sobą przez ta chwile w ciągu dnia. Wszyscy będziecie zadowoleni.

Jeśli Twoje dziecko jest starsze angażuj je w Twoje treningi. To dla takiego malucha super zabawa a dla Ciebie możliwość pokazania mu jak wygląda aktywność fizyczna. Ja tak robie. Może moje dziecko nie jest zainteresowane sztangą i hantlami ale za to nauczył się po prostu być ze mną kiedy ćwiczę.

(sprawdź jak sobie z tym radzę na moim profilu insta: bbody.challenge

Plan treningowy „FIT mama” zawiera 12 treningów (3 krótkie treningi tygodniowo), które pomagają Ci wrócić do dawnej sprawności. Nie musisz obawiać się zbyt wysokiej intensywności i „zajazdu do odcięcia”. Są to treningi tak skonstruowane, żeby dawały Ci maksymalne rezultaty ZDROWOTNE.

Na pewno zastanawiasz się „czy dam sobie radę?” dlatego mam dla Ciebie próbkę tego co czeka Cie podczas treningów. 2 darmowe treningi zostaną do Ciebie wysłane na maila . wystarczy że zapiszesz się do newslettera (link do zapisu do newslettera).